Aktuelle Gallup Tal
- Gallups officielle opgørelser over TV-sening, radiolytning, avislæsning o.s.v.
Dansk Oplagskontrol
- citat: "Dansk Oplagskontrol er en selvejende, not-for-profit erhvervsdrivende fond,
der har til formål at konstatere, kontrollere og verificere oplag og udbredelse af media
på det danske marked".
DM Match
- database over bureauer der driver direct marketing. Fra Post Danmark.
HHK-Bibliotek
- biblioteket på Handelshøjskolen i København.
Media Scandinavia
- media-informationer for plannere: Danmark, Finland, Norge, Sverige. Fra DRRB. CD + Bog.
PressCom
- media-informationer for plannere: Danmark. CD.
Pressebogen
- informationsside om PR. Fra Mellergaard PR-bureau.
International markedsførings-information og databaser
AdForum
- en side med oplysninger om internationale reklamebureauer.
ACPT
- media-informationer for plannere: Portugal. Kræver abonnement.
Adbrands.net
- (2)
- tidl. MIND. Opslagsværk med firmaprofiler og brandprofiler for store annoncører
og reklame/mediabureauer. Noget kræver abonnement.
AdCritic.com
- database med reklamefilm, som kan ses online. Kræver abonnement. Fra Crain Communications.
AdForum.com
- international ressourceside med mediabureauer, reklamer, produktionsselskaber mv.
Noget kræver abonnement.
AIMC
- media-informationer for plannere: Spanien. Kræver abonnement.
AMIC
- Advertising Media Internet Center. Ressourceside med annoncedata, links, spørgsmål og svar,
debat mv. Noget kræver registrering.
APOLLO
- engelsk info-tjeneste om europæiske virksomheder, brands, mv. Kræver abonnement.
Brad
- media-informationer for plannere: England. Kræver abonnement.